reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stella Langová

Stella Langová

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som utajený vesmír ;) Zoznam autorových rubrík:  akože poéziavykričím sastalo sajust photoPoradňaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Celkom súkromný

Stella Langová

Celkom súkromný

Dnes je výnimočný deň. Nie preto, že je 12.12.2012. Ale preto, lebo je 12.12. Je jedno, aký rok bude, navždy je to "náš" deň. Dnes sú to presne 3 roky...

  • 12. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 547x
  • 0
Základný kurz priemernej mamy

Stella Langová

Základný kurz priemernej mamy

Všetky brožúrky čo som dostala v pôrodnici a všetky knihy čo mám, osahujú "manuál" na dieťa len pre prvý rok. Po roku by som zrejme preto mala byť už pokročilá mama, ktorú len tak nič nezaskočí. A zaskočilo. Moje dieťa ochorelo.

  • 22. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 278x
  • 9
Šťastne unavená

Stella Langová

Šťastne unavená

Nechápem ako som mohla doteraz žiť bez:

  • 17. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 873x
Z denníka utrápeného muža

Stella Langová

Z denníka utrápeného muža

Našla som denník. Neviem komu patrí. Bez adresy, bez mena. Alebo skôr-denník si našiel mňa. Bol trošku pokrčený, ležal tam uzavretý do seba, ale netváril sa veľmi utrápene. Skôr sa tváril flegmaticky, napriek tomu však vysielal tichučký signál S.O.S...Tak mu podávam ruku...

  • 9. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 724x
  • 0
Keď diakritika stačí

Stella Langová

Keď diakritika stačí

Mám dve čiarky...

  • 8. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 722x
  • 0
reklama
Ťažko povedať...

Stella Langová

Ťažko povedať...

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 666x
Asi na tom niečo bude...

Stella Langová

Asi na tom niečo bude...

Dnes som sa zobudila celkom v pohode. Ranná správa od priateľa, že jeho kolega sa žení, napodiv nevyvolala žiadne komentáre typu: chudák, a prečo?. Skôr sa objavil čudný, doteraz neznámy pocit.

  • 11. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 918x
  • 5
Výťahové sny

Stella Langová

Výťahové sny

Už dávno som sa chcela podeliť o moje naväčšie nočné mory. Môj záujem o túto tému stúpol ešte viac po tom, ako mi pár ľudí nezávisle od seba potvrdilo, že majú rovnaké sny. Neviem, čo znamenajú, ale viem, že viac o nich nemôžem mlčať :-) .

  • 25. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 778x
  • 4
Na onkológii

Stella Langová

Na onkológii

Včera som opäť raz absolvovala návštevu onkológie. Nie je to nič príjemné, ale raz za pol roka sa to dá zvládnuť. Ak by mi to malo zachrániť život, budem tam chodiť aj každý týždeň. Som zvyknutá na to, že takéto vyšetrenie zabije celý deň. Jednoducho ráno dojdete, zapíšete sa a čakáte...a čakáte...a čakáte...

  • 23. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 149x
  • 15
O splnenom sne

Stella Langová

O splnenom sne

Zobudila som sa dosť mrzutá. A ešte k tomu aj o rok staršia. Teda v skutočnosti oproti včerajšku len o jeden deň, ale takto to znie tragickejšie...

  • 8. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu