reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stella Langová

Stella Langová

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som utajený vesmír ;) Zoznam autorových rubrík:  akože poéziavykričím sastalo sajust photoPoradňaSúkromnéNezaradené

reklama

just photo

Ako ma desila búrka v Petržalke

Stella Langová

Ako ma desila búrka v Petržalke

Tieto fotky komentár nepotrebujú. Môžem povedať že po tom, ako som sa tento týždeň zasekla vo výťahu a strávila tam 47 minút, bol toto druhý zážitok, ktorý ma fajnuškavo vydesil....

  • 27. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 080x
  • 4
Warszawa

Stella Langová

Warszawa

Minulý víkend sa mi podarilo dostať sa do Varšavy. Príliš málo času na tak veľké mesto. Ale tu je aspoň pár fotiek...

  • 19. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 048x
  • 0
Jeseň

Stella Langová

Jeseň

Keďže som zmenila prácu a z dôvodu snahy vyzerať pred novým šéfstvom čo najlepšie,nestíham písať články. A tak teda prinášam aspoň kúsok nových obrázkov pre potešenie :)  .

  • 15. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 018x
  • 7
Aj dovolenka na Slovensku má svoje čaro

Stella Langová

Aj dovolenka na Slovensku má svoje čaro

Zistila som to celkom nechtiac, keď mi proste neostali peniaze na zahraničnú dovolenku...

  • 19. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 105x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu