reklama

"Skvelý" online účet od ZSE

Aj vám chodia reklamy? Listy? SMSky? Aby ste si aktivovali ZSE online účet, aká je to super vec, ako nám to online všetko bude šlapať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Dva listy, dve SMS, tak som si povedala, idem na to. Vyplnila som registračné údaje a čakám na aktivačný mail. Minúty, hodiny, deň. Kontrolujem spamy, všetky priečinky v maily, nikde nič. Prihlasujem sa teda do online chatu, hlási mi, že som tretia. Potom druhá, potom som na rade a zrazu bum, mám nechať odkaz, "ordinačné hodiny" práve skončili.

Nuž teda píšem správu, vypĺňam kolónku s mailovou adresou. Píšem text. O tom, ako sa mi nič neprišlo, ako som všetko skontrolovala, že to nie je v spamoch, ani inde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O cca týždeň dostávam odpoveď - keďže som neuviedla, aký mail som chcela registrovať, nemôžu mi pomôcť a mám si skontrolovať spamy. Prípadne sa opätovne registrovať, lebo ak to do 24 hodín nepotvrdím, môj mail z databázy vypadne. Obočie mi vylieza až na zátylok. 

A tak znovu idem na web, vypĺňam registráciu. Čakám hodinu, dve, nič. S malou dušou - aby mi zas nevypršal 24 hodinový limit, otváram online chat. Tetuše píšem, že mi nedošiel aktivačný mail, že nie je ani v spamoch a už sa to stalo druhýkrát. Pýta sa ma, či som si skontrolovala spamy. Znepokojená kontrolujem svoj predošlý text aby som sa uistila, že chyba nie je v mojom prijímači. Zopakujem že nie, nie je to v spamoch ani nikde inde. Hlási mi, že teda registráciu ruší a mám to skúsiť znovu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zúfalá do tretice zadávam svoje údaje. Aktivačný mail prišiel takmer okamžite. Nadšená kliknem, vypĺňam údaje, ignorujúc oldschool look tejto milej aplikácie. Avšak opäť narážam na problém. Ak chcem elektronickú faktúru, musím súhlasiť s tým, že ak som doteraz platila zloženkou, budem od tohto momentu platiť prevodom. 

Opätovne teda otváram online chat a pýtam sa, čo to spraví s mojim inkasom. Teta mi nedoporučuje zaklikávať žiadnu takúto zmenu, len to, že chcem elektronickú faktúru. Snažím sa jej vysvetliť, že ono to nejde oddeliť, je to ako Tom a Jerry, Jin a Jang, jednoducho nemôžem jedno zakliknúť a druhé nie. S nevôľou mi píše, že na inkaso by to NEMALO mať vplyv a nech to teda zakliknem. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ok, došiel mi mail, že moja elektronická faktúra bola aktivovaná. Slza dojatia sa mi kotúľa lícom, my sme to dali! 

Večer sa hrdím polovičke - mám už online účet. Idem sa teatrálne prihlásiť, aby som potvrdila svoje slová a prichádza zlatý klinec programu - online účet hlási, že je blokovaný, mám ich kontaktovať cez online chat, alebo telefonicky. 

S tikom v pravom oku klikám na online chat. Vysvetlím situáciu (a už mám chuť pridať do príbehu dinosaury, koniec sveta a Evu Mázikovú, aby to zaujalo) a pani mi odpíše, že to preverí. Čakám, hryziem si nechty, napätie v byte by sa dalo krájať. Vidím, že už mi píše odpoveď. Srdce plesá ako po výhre 4 rohov v Bingu, keď tu náhle cinkne odpoveď: Váš online účet nie je aktivovaný, neklikli ste na aktivačný mail. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak jej kopírujem maily, kde sa jasne píše že aktivovala, že som si pridala odberné miesto, že som si aktivovala elektronickú faktúru. Je jedno, čo mi prišlo. Ona vidí, že to nebolo aktivované. V zúfalstve klikám na aktivačný mail, hláška, že už som to aktivovala - nech sa prihlásim, mi otvára bránu k psychiatrovi. Znovu teda vypĺňam prihlasovacie údaje a zas hláška, že môj účet je blokovaný, alebo som nepotvrdila aktivačný link. 

Teta na druhej strane (dala by som život za to že s poker face-om) píše, že nie je blokovaný, len nie je aktivovaný, neklikla som na aktivačný mail. S kvílením padám na klávesnicu a znovu s penou na ústach píšem, že ak by nebol aktivovaný, ako asi mi mohli prísť tie maily? Ako by som si tam mohla dnes okolo obeda prezerať faktúry? To netuší, ale vidí, že nie je aktivovaný, mám pozrieť spamy a kliknúť na aktivačný mail. Znovu opakujem že klikám, až sa mi zapiekla myš a v snahe, že pochopí reč vlastného kmeňa, kopírujem celú hlášku z webu a všetky maily, ktoré mi prišli. Márne. Mám si to aktivovať. 

Keď už v zúfalstve kľačím na kolenách a dramaticky dvíham ruky k nebu s výkrikom "PREČO JA?!!!" prichádza vykúpenie v podobe cinknutia na chate: "Tak počkajte a skúste to zas zajtra, viac Vám teraz poradiť neviem". Vyjadrí aj pochopenie z mojej frustrácie a odhlási sa z chatu.

Klik:

"Váš účet je blokovaný, alebo ste ešte nedokončili registráciu cez potvrdzovací e-mail."...

Update 27.11.2017

Odpoveď od ZSE na môj tretí mail, že mám blokovaný účet:"Aktuálne, k 27. 11. 2017 pod e-mailovou xyz neevidujeme registráciu, pre zákaznícke číslo 123 tiež neevidujeme aktívny účet. Na základe uvedených skutočností je potrebné sa znova zaregistrovať. "

 

Ešte sa kníšem v kúte...Opäť čakám už pár hodín na aktivačný mail...

Stella Langová

Stella Langová

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som utajený vesmír ;) Zoznam autorových rubrík:  akože poéziavykričím sastalo sajust photoPoradňaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu