reklama

Zakázaná láska

Vedela som, že to raz príde, že sa to môže stať aj mne. Že tak skoro, som netušila. Vedela som to hneď, ako som zbadala ten jeho pohľad.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

To, ako na ňu pozeral. Na mňa sa už dlho tak nepozrel. Koketné pohľady cez plot. Ona sa najskôr tvárila, že ho nevidí. Promenádovala sa mu popred nos hore dole a pri tom sa hrala s vlasmi. Potom prišla bližšie a zas sa rozbehla preč. On sa tiež rozbehol k plotu a kukal ako psík. Prsty poprepletané pomedzi pletivo. A potom to prišlo. Prvé slová. Nič som nerozumela a tak som pootvorila okno. Aj tak nula bodov, som hluchá ako peň. Tak som vyliezla von a postavila sa mu rovno za chrbát. Zrejme tajný kód, ktorý som nevedela rozlúštiť. Ale bolo to pravdepodobne niečo vtipné, obaja sa nahlas rozchichotali. V tom ma zbadala a zarazila sa, zacúvala pár krokov. Potom sa rozbehla za otcom a môj Leon tam ostal smutne stáť sám. Jeho prvá láska zmizla tak rýchlo, ako sa nečakane objavila za tým plotom... :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Stella Langová

Stella Langová

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som utajený vesmír ;) Zoznam autorových rubrík:  akože poéziavykričím sastalo sajust photoPoradňaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu