reklama

Nakupujete cez zľavové servery?

Tiež som podľahla tomuto trendu. Najskôr som len nesmelo očumovala, potom očumovala smelo, potom priam prahla po kupóne a nakoniec neodolala, klikla, kúpila a tešila sa z výhodného nákupu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Tenkrát poprvé to bolo jelenie ragú. Som milovníkom diviny. Boli sme si súdení hneď od prvého momentu. Krásny obrázok, super kúsky mäsa, šťava. Slina mi tiekla až na klávesnicu. Hrdo som si nechala úlovok vytlačiť. Manžel bude na mňa hrdý, ženuška ulovila kus mäsa za skvelú cenu...

Prišiel deň „D", rezervácia v reštike zajednaná. Prišli sme, rezervácia nikde. Nikto o nás ani netušil. Cica zašvitorila niečo v zmysle, ako je možné, že nás nemajú zapísaných. Odula som pery, môj muž sa rehnil, od začiatku hovoril, že je to blbosť. Keďže mám veľkú papuľu, ohrnula som ju až po podlahu a cica sa zmilovala. Doviedla nás k stolu so slovami, že sa musíme naládovať do hodiny, lebo potom je stôl rezervovaný. Cestou sa posťažovala, ako „chorobne nenávidí zľavové kupóny, lebo potom je tam ľudí jak nas*atých a ona nemá čas ísť ani na hajzel." Koniec citátu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uveličená týmto hodnotným privítaním som si sadla a čakala bolestné v podobe svojho divokého zvera. Pomerne rýchlo som sa dočkala. Či bol na tanieri jeleň, ťažko povedať. Je to možné. V každom prípade treba oceniť zrejme novú techniku lovu tohto divého zvieraťa. Pradvedopodobne dynamitom...Z čoho som však smutná je to, že dynamitu bolo zrejme priveľa a jeleňa primálo. V celosti držali len kusy spojené šľachou. Zrejme jeleň-atlét. Aby sa vyplnilo prázdne miesto po jeleňovej duši, ¾ taniera mi zabrali slizké knedlíky. Môj muž sa rehotal. Ja som žula...a žula a žula...On čičíkal nášho drobca. Keď ma už bolela sánka, vymenili sme sa. Do hodiny to predsa treba stihnúť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žviakali sme ešte cestou v aute... Never mind...Tak som sa raz sekla. Ako beriem to, luxusná reštaurácia v centre Bratislavy. Veľa ľudí, nevyspatý kuchár, priveľa dynamitu, primálo zvierat, nevycikaná obsluha.

A tak sa stalo, že po pár mesiacoch som sa opäť nechala zlákať. Z lákadiel som vylúčila reštiky, predsa len, radšej si za dobré jedlo priplatím a viem, že nebude precvičovať moje žuvacie svaly do dôchodku.

Pracia guľa. Placebo spotrebiteľa, prací zázrak, vševec, ktorá vám vycucia aj pachy z chladničky a potraviny ostanú čerstvé. Ak samozrejme zrovna neperiete. Stačí vyhodiť na okno, zázračné lúče slnka ju nabijú a tajomné odstraňovanie škvŕn za dvierkami práčky môže začať. No nekúp to! :D Chcela som to vyskúšať, pretože syn máva občas problémy s ekzémom. Ruka klikla na „Kúpiť" a mňa zas zalial ten pocit skvelého výhodného nákupu. Podľa inštrukcií som poslala mail, poštovné v cene. Čo viac si človek môže priať (ako ekologicky prať).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prešiel mesiac, guľa nikde. Teda tá pracia. Nič. Píšem mail, či to už poslali. Nič. Mám zlý pocit, hodím predajcu do googlu. Neplatič zdravotného. Pichlo ma pri zadku. Že by zas? O pár hodín prichádza ako na zavolanie mail od predajcu: „Nic nebolo zaslane a ani nebude tato akcia bola zrusena stranko cize ja sa do tohto uz neinteresujem dakujem za pochopenie..." (odkopírované priamo z mailu, nič som neopravovala) Wow! Sánka mi padá po zem. Obaja rodičia sú živnostníci, neviem o tom, že by sa niekedy takto bavili so zákazníkom. Super. Píšem na zľavový server. Celkom ma prekvapuje, že keď s niekým spravia zmluvu, nepreklepnú si ani základné stránky, či náhodou dotyčná firma nie je dlžníkom v zdravotke a sociálke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odpísali. „S lutostou Vam musime oznamit, ze informacie ktore nam dodavatel o svojom produkte poskytol boli zavadzajuce a jedna sa o iny typ pracej gule, nie Eko Wash Ball, ako bolo deklarovane. Okamzite po zisteni tychto skutocni sa ZlavaDna.sk rozhodla ponuku na svojich stránkach deaktivovať a akciu zrusiť. Radi by sme Vas informovali, ze v najblizsej dobe budu na Vas ucet vratene peniaze za tuto platbu."

Nuž tu sa mi núka pár otázok. Pokiaľ to hneď zistili, prečo okamžite neoslovili ľudí, ktorí si kupón zaplatili? Bolo nás presne 103. Možno 102 ľudí stále čaká na svoju praciu guľu. Prečo peniaze nevrátili hneď? Účty majú, majú zoznam ľudí, ktorí to kúpili. Tento mail mi prišiel pred 8 dňami. Peniaze stále nemám...

Požiadala som server o vymazanie mojich údajov z databázy. Nechcem od nich viac maily, ani ponuky. Nechcem žiadne super produkty za okúzľujúce zľavy. Chcem slušné a korektné jednanie. Zn.: Rada si priplatím...

Stella Langová

Stella Langová

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som utajený vesmír ;) Zoznam autorových rubrík:  akože poéziavykričím sastalo sajust photoPoradňaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu