reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stella Langová

Stella Langová

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som utajený vesmír ;) Zoznam autorových rubrík:  akože poéziavykričím sastalo sajust photoPoradňaSúkromnéNezaradené

reklama

stalo sa

Príbeh jednej dámy

Stella Langová

Príbeh jednej dámy

Bola jedna dáma. Nemala ľahký život, jedno z detí jej umrelo, jedno bolo zaostalé. S tým zaostalým žila celý život. Manžel umrel mladý, a tak si bačovali vo dvojici. Ďalšie dve deti ich často navštevovali. Všetko bolo v poriadku. Napriek tomu, že dáma bola uväznená doma, keďže sa starala o postihnutú dcéru, bola veľmi sčítaná. Tak sčítaného človeka len tak netretnete, nebola téma, ktorú by s vami s radosťou neprebrala. A nebola to hocijaká debata, bola to debata na úrovni.

  • 5. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 15 833x
  • 43
Ako som rodila (zase)

Stella Langová

Ako som rodila (zase)

Keďže prvý pôrod bol pre mňa veľkým zážitkom, na tento druhý som sa veľmi tešila. Vzhľadom na to, že som ale vedela, do čoho idem, už som sa na rozdiel od prvého aj celkom bála. Tentokrát u mňa dostala zelenú pôrodnica Banská Štiavnica. Nejak som netúžila ležať pri pôrode na chrbte s vyviazanými nohami ako kura na pekáči (kde pôrodný stôl vyzeral ako stôl u veterinára a pri pohybe vydával divné plechové zvuky), a tak ma oslovili pekné fotky pôrodnej sály v Štiavnici.

  • 3. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 560x
  • 22
Čuchaj anjelik!

Stella Langová

Čuchaj anjelik!

Môj zlatý syn objavil na poličke porcelánového anjelika. Bol tam od Vianoc, smutne kukal a čakal na svoju tohtoročnú šancu, ktorá vďaka rýchlo rastúcemu synovi prišla trošku skôr. Okamžite si ho obľúbil a zaradil ho ako kamoša k igráčkovi, keďže sú vzrastom rovnakí.

  • 25. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 792x
  • 4
Marketingový prieskum trhu

Stella Langová

Marketingový prieskum trhu

Dnes mi zvoní telefón. Neznáme číslo. Ani sa mi veľmi dvíhať nechce, ale bobák spinká a tak so záujmom dvíham... „Haló?" „Marketingový prieskum trhu. Potrebovali by sme hovoriť s mužom vo veku od 20 do 30 rokov, alebo ženou vo veku od 18 do 60 rokov."

  • 4. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 583x
  • 6
Zakázaná láska

Stella Langová

Zakázaná láska

Vedela som, že to raz príde, že sa to môže stať aj mne. Že tak skoro, som netušila. Vedela som to hneď, ako som zbadala ten jeho pohľad.

  • 20. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 237x
  • 2
reklama
Listové tajomstvo v praxi

Stella Langová

Listové tajomstvo v praxi

Stojí v rade. Čaká. Zdá sa, že má konkrétny cieľ, k inému okienku nechce ísť. Odfarbené vlasy, zdravá soláriová pleť. Tepláky so zlatým nápisom na pozadí- žiaľ tento font písma neviem prečítať. Chlpaté yetyboty na nohách, krátka lesklá bundička, karé trčí von a ochadzuje sa. Proste cica.

  • 1. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 388x
  • 27
Ako som rodila

Stella Langová

Ako som rodila

Rýchlo. Síce šesť dní po termíne, ale rýchlo. Malý sa mal narodiť 6.12., do nemocnice ma pre prenášanie prijali 11.12. Týždeň predtým som vyskúšala všetky techniky ako malého dostať von nenásilne, bez toho, aby som bola prijatá do nemocnice a tam čakala. Môžem zodpovedne prehlásiť, že vešanie závesov, behanie po schodoch, trhanie linolea, lepenie tapiet a ani znásilňovanie najbližšieho okolia nezabralo. To behanie po schodoch dokonca prinieslo skôr infarkt, ako pôrod...

  • 5. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 475x
  • 21
Ako som zostarla za 23 sekúnd

Stella Langová

Ako som zostarla za 23 sekúnd

Zatiaľ som v tehotenstve pribrala len 10 kg. Slušné, nohy mám ako hajzlový pavúk, ruky tiež. Zo zadu takmer nepoznať, že o mesiac rodím. Večer som šla na poštu, klasika- doporučený list. Adresát nezastihnutý. Zaujímavé, som na materskej a celý deň mi vypĺňajú domáce aktivity (typu počítačové hry, čítanie kníh, pranie bábätkovských vecí, žehlenie, jedenie a následné odpratávanie po sebe...).

  • 21. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 742x
  • 14
Odkaz zo sedemdesatych rokov...

Stella Langová

Odkaz zo sedemdesatych rokov...

Starká zomrela pred niekoľkými rokmi. Neviem presne pred koľkými, ale veľa to ešte nie je. Mala šesť detí. Ako to už býva, deti sa stretli, prehodnotili, porozdelovali, pobrali... Starká bola vo vysokom stupni pobožnosti, každé ráno baletila s dvomi francúzskymi barlami do kostola, občas niekde spadla, niekto jej pomohol. Ale do toho kostola došla vždy. Starký jej hovorieval, že chodí na ožarovanie :). Proste bola to žena, ktorá snáď nikdy o nikom nič zlé nepovedala, nikomu nič zlé nespravila. O to viac ma prekvapil nález medzi vecami v jej skrini. Článok z roku 1970 vystrihnutý z neznámeho časopisu (na druhej strane je móda- hit sezóny...ak sa mi to podarí, tak to raz nascanujem). Článok má názov: Spôsob, ako skrotiť muža...

  • 22. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 163x
  • 8
Jarek a návrat do totality

Stella Langová

Jarek a návrat do totality

V sobotu som bola na Červenom Kameni. Zlákal nás koncert Jarka Nohavicu. Nemusím hovoriť, že keď vybehol na pódium som sa od šťastia rozrevala a nariekala som ešte celú prvú pieseň. Eufória ktorá so mňou lomcovala, bola neskutočná.

  • 18. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 801x
  • 2
reklama
Občianka, Vy nepoznáte farby?!

Stella Langová

Občianka, Vy nepoznáte farby?!

Predvčerom som mala skvelý deň. Oznámili mi, že ma prijali do nového zamestnania. Akurát som bola na ceste domov z roboty...

  • 31. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 262x
  • 9
Ľadné pohyby

Stella Langová

Ľadné pohyby

A je to tu zas. Opäť raz ma to pohltilo. Ľadné pohyby hokejových hráčov, rozmazaný puk, brepty komentátorov, strašná škodoradosť z prehry Čechov. Vitaj, hokejový svet!

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 659x
  • 4
Ja a Tae Bo

Stella Langová

Ja a Tae Bo

Milý môj denníček.... Včera bol ten deň D...nemal by to byť deň „Ďé? Však deň..ďeň...ďeň ďé....No ale to je jedno. Včera sa to stalo. Áno, práve včera som sa po siedmych rokoch odhodlala opäť cvičiť. Ja-stelesnenie neohybnosti a pasivity. Ja, čo je mojim životným heslom, že človek má presne stanovený počet krokov v živote a ja ich neminiem na nezmyselné hopsanie. Bohužiaľ, moje hypochondriou podlomené zdravie ma dokopalo k tomuto zúfalému činu.

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 472x
  • 5
Kompliment

Stella Langová

Kompliment

Stalo sa cestou v trolejbuse...

  • 8. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 957x
  • 7
Si nudný ako...

Stella Langová

Si nudný ako...

...The Chemical Brothers v Bratislave...

  • 27. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 148x
  • 10
reklama
Zlom (alebo návod na to, ako sa tešiť zo straty 50.000,- Skk)

Stella Langová

Zlom (alebo návod na to, ako sa tešiť zo straty 50.000,- Skk)

Toto je článok pre mňa, pre moje oslobodenie... Po dvoch rokoch sa mi definitívne podarilo ukončiť kauzu rozchod.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 921x
  • 1
Skriňa sviňa

Stella Langová

Skriňa sviňa

Skriňa...tak to bol zážitok sám o sebe... V sobotu ráno sme za podprahového zvuku hudby mission impossible vyrazili do IKEA so skromným úmyslom kúpiť si skriňu veľkú jak hovado, ktorú sme si v plánovacom programe vyrobili. Všetko šlo hladko, dohodli sme si dovoz a večer o siedmej nám tú vec priviezli...

  • 16. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 993x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu